Бір жылда жүк тасымалы 3% азайды

Фото: https://www.shutterstock.com/

52 просмотров

Жүк пен багаж тасымалдауы. Қаңтар–қазан 2022

Биылғы қаңтар–қазан айларының қорытындысы бойынша ҚР көлік компаниялары 3,1 млрд тонна жүк пен багаж тасымалдады, бұл бір жыл бұрынғыдан 2,9% аз.

Жүк тасымалының ең көп көлемі Қарағанды облысына тиесілі: 592,7 млн тонна. Үздік үштікке Абай (449,4 млн тонна) және Қостанай (241,8 млн тонна) облыстары да кірді.

Ең төменгі көрсеткіштер жаңадан құрылған Ұлытау және Жетісу облыстарында, сондай-ақ Батыс Қазақстан облысында тіркелді.

Бір жылда жүк тасымалы 3% азайды

Жүк тасымалдау көлемінің 81,4%-ы автокөлік үлесіне тиді: жыл басынан бері 2,5 млрд тонна жүк пен багаж тасымалданды — бір жыл бұрынғыдан 3,7% аз.

Одан кейінгі орында теміржол көлігімен тасымалдау (340,4 млн тонна) және құбыр арқылы тасымал (226,4 млн тонна).

Жүк пен багаждың 983,5 мың тоннасы теңіз және жағалау көлігіне, 622 мың тоннасы ішкі су жолына, 19,4 мың тоннасы әуе көлігіне тиесілі.

Бір жылда жүк тасымалы 3% азайды

Жүк тасымалынан түскен кірісі бір жыл ішінде құндық мәнде 16,3% ұлғайып, 2,7 трлн теңгені құрады.

Жүк тасымалының ең көп көлемін автокөлік қамтамасыз еткенімен, ең көп кіріс құбыр арқылы тасымалдаудан алынды: 1,4 трлн теңге — бір жыл бұрынғыдан ақшалай 13,1% артық.

Одан кейінгі орында темір жол және автокөлік: сәйкесінше 998 млрд және 272,7 млрд теңге.

Әуе көлігінен түскен кіріс 10 млрд теңгені, теңіз және жағалау көлігінен — 5,3 млрд теңге, ішкі су жолдарынан — 950,7 млн теңгені құрады.

Бір жылда жүк тасымалы 3% азайды

Биылғы қараша айының қорытындысы бойынша көліктің барлық түрлерімен жүк тасымалдау тарифтері бір жыл ішінде 4,2% өскені байқалады.

Өңірлер* бойынша ең үлкен өсуі Қарағанды облысында тіркелді: бір жылда 12,9%. Одан кейін Ақмола (8,2% өскен) және Ақтөбе (7,9% өскен) облыстары.

Тарифтердің ең аз жылдық өсімі елордада тіркелді: 0,3% өскен. Үш өңірде — Алматы, Солтүстік Қазақстан және Түркістан облыстарында баға бір жыл бұрынғы деңгейде қалды. Шымкентте баға 10,5% арзандады.

* Тасымалдау тарифтері ескі облыстардан бөлініп шыққан жаңа облыстарды ескере отырып ұсынылады: Қарағанды облысында тариф Ұлытау облысын ескере отырып, Шығыс Қазақстан облысында — Абай облысын ескере отырып, Алматы облысында — Жетісу облысын ескере отырып.

Бір жылда жүк тасымалы 3% азайды

Қазақстан баламалы көлік бағыттарын белсенді дамытып, трансшекаралық тораптар желісін дамытуда, деп хабарлайды ҚР премьер-министрінің ресми ресурсы.

Қазақстан — Түркіменстан — Иран темір жолы арқылы өтетін дәліздің шығыс тармағының жұмысы жанданды. 2022 жылдың маусымында Үндістанға бағытталған Ресейден 40 футтық құрылыс материалдары бар 40 контейнерден тұратын пилоттық пойыз іске қосылды.