Қазақстандықтар онлайнға ауысып жатыр: енді кеңсе мен бөлімшеге бару қажет емес

Фото: https://www.shutterstock.com/

Бүкіл әлемдегідей Қазақстанда да цифрландыруға ерекше көңіл бөлінеді. Бұл тұрғыда ҚР жаһандық үрдістерге ілесіп, кей жерлерде алға шыққан. Елімізде қажетті инфрақұрылым мен технологияларды дамыту арқылы электронды қызметтер белсенді түрде енгізілуде. Атап айтқанда, цифрлық форматтағы мемлекеттік қызметтер қазақстандықтар арасында өте танымал.

Соның ішінде зейнетақы жүйесі мен зейнетақы қорын цифрландырудың маңызы айқын, бұл уәкілетті органның іс-әрекетінің пайдаланудың қарапайымдылығына және ашықтығына тікелей әсер етеді. Мәселен, биыл небәрі төрт айда БЖЗҚ ЖЗШ туралы 8,3 млн анықтама берді, оның 97,3%-ы цифрлық форматта болды.

Жалпы, биыл қаңтар–сәуір айларында қор 9 млн-ға жуық қызмет көрсетілді, оның 6,1 млн-ы электронды форматта, 2,2 млн-ы автоматты форматта, 468 мыңы жеке қабылдау арқылы. Яғни, барлық қызметтің 92%-дан астамы қашықтан көрсетіледі.

Жарналардың барлық түрлері бойынша жеке зейнетақы шоты мемлекеттік құрылымдардың цифрлық жүйелерімен конгломерациясының арқасында бірінші жарна түскен кезде автоматты түрде ашылады.

Қазақстандықтар онлайнға ауысып жатыр: енді кеңсе мен бөлімшеге бару қажет емес

Жалпы, БЖЗҚ-ның электронды қызметтерін бірнеше тәсілмен алуға болады. Цифрландыру процесінде жаһандық және өңірлік үрдістер мен танымал қызметтер ескерілді.

Нәтижесінде еліміздің бірыңғай зейнетақы қорының қашықтан қызметтерін мыналар арқылы алуға болады:

  • eGov.kz порталы (сайт және мобильді қосымша);
  • БЖЗҚ-ның ресми сайты — сайтта жеке ақпараттардан бөлек қордың барлық қызметін және зейнетақы қорларын басқаруын көре аласыз (яғни, қор салымшылардың қаражатын қайда және қалай инвестициялағанымен таныса аласыз);
  • Мобильді қосымша — қосымшаның функционалдығы салымшыларға өздерінің зейнетақы шотының жағдайы туралы, сондай-ақ қор қызметі туралы өзекті ақпаратты алуға мүмкіндік береді.

Дегенмен, БЖЗҚ мамандарына жеке қабылдауға барғысы келетін салымшылар мен алушылар да бар. 4 ай ішінде 468 мыңнан астам бетпе-бет қызмет көрсетілді (жалпы қызметтердің 5,22%-ы). Оның 396,14 мыңын қор бөлімшелерінің мамандары көрсеткен.

Былтыр сәйкес кезеңмен салыстырғанда бетпе-бет қызметтер 25,28% азайған. Бұл онлайн сегментке сұраныстың артып келе жатқанын растайды. Дегенмен, бетпе-бет қызмет саны әлі айтарлықтай көп.