2022 жылдың қаңтар–желтоқсанда ҚР-да жарнама және нарықты зерттеу қызметінің көлемі 355,1 млрд теңгені құрады, бұл бір жыл бұрынғыдан ақшалай 5,8% аз. Бұл ретте ФКИ небәрі 85,4%-ды құрайды, бұл сектордағы қызметтің іс жүзінде 14,6% азайғанын көрсетеді.
Өңірлер бойынша жарнама және нарықты зерттеу қызметінің басым бөлігі дәстүрлі түрде Алматыда көрсетілді: 267,1 млрд теңге, бір жыл бұрын 320 млрд теңге болған еді. Көрсеткіш ақшалай 16,5% азайды. Еліміздегі барлық қызметтердің 75,2%-ы оңтүстік астанаға тиесілі.
Екінші орында 38,6 млрд теңгемен елорда тұр – бір жыл бұрынғыдан құндық мәнде 24,3% көбейген. Үздік үштікті Қарағанды облысы жапты: 19,7 млрд теңге, жылдық өсім 5,4 есе.
Мұндай қызмет ең аз көрсетілген өңірлер Ұлытау, Түркістан және Жетісу облыстары: тиісінше 75,2 млн, 195,5 млн және 364,5 млн теңге.