Соңғы бірнеше жылда отандық әуе компаниялары паркі айтарлықтай жаңарды. AirFleets.net сервисінің дерегінше, қазақстандық компаниялардың паркі «жаңа» ұшақтардан тұрады. Барлық ұшақтардың 26,5%-ы (немесе 98 бірліктің 26-сы) 5 жылдан бертінде шығарылған. Елімізде 5 пен 10 жыл аралығындағы 44 әуе кемесі бар немесе бүкіл әуе кемелері паркінің 44,9%-ы.
AirFleets.net сервисінің деректеріне сүйене отырып, редакторлар сонымен қатар флоттың орташа жылына негізделген әуе компанияларының тізімін жасады. Еліміздің ең ірі әуе тасымалдаушысы Air Astana әуе кемелерінің саны бойынша да, олардың «жаңалығы» бойынша да бірінші орынды иеленді. Компания әуе лайнерлерінің орташа жылы 4,8 жыл. Компанияның ұшақтарының көпшілігі Airbus A320 және Airbus A321 үлгілері. Қаңтар айының соңында Air Astana өз ангарларына тағы бір ұшақ сатып алды — жаңа Airbus A321.
Әуе компаниялары рейтингінде екінші және үшінші орындарды шамалы айырмашылықпен Qazaq Air және FlyArystan лоукостер авиакомпаниялары иеленді. Олардың ұшақтарының орташа жылы тиісінше 6,7 және 6,8 жыл. SCAT Airlines тасымалдаушысы 15,5 жыл көрсеткішімен тізімде сегізінші орында тұр. Бұл орташа көрсеткішке 29 жылдан асқан Boeing 737 ұшақтары бар.
Қазақстандағы ең көне ұшақтардың рейтингінде де Boeing көш бастап тұр, бірақ тағы бір модель — 757. AirFleets.net сайтының мәліметінше, биыл қаңтардың соңындағы жағдай бойынша, бұл ұшақ Kazakhstan Gvmt компаниясына тиесілі. 37,3 жыл болға. Еліміздегі ең көне ұшақтардың тізімінде SCAT Airlines және Sunday Airlines пайдаланатын тағы үш Boeing моделі де бар. Сонымен қатар, ұзаққа ұшатын ұшақтардың қатарында Caspiy-ден шыққан төрт Fokker 70/100 ұшағы бар — оларға 32 жыл болып қалды.