Қазақстандық компаниялар құрылыс материалдары нарығындағы отандық өнім үлесін 66%-ға дейін ұлғайтты

Фото: https://www.shutterstock.com/

80 просмотров

2022 жылдың қаңтар–қараша айларында «QazIndustry қазақстандық индустрия және экспорт орталығы» АҚ сарапшылары отандық өндірушілердің ішкі нарықтағы үлесін 66% деп бағалады. Бұл 2021 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда (58%) 8 п. т. артық. Ұйым мамандары екінші жыл бойы қазақстандық өндірушілердің ел ішіндегі нарықтағы үлесінің артқанын атап өтті. 2022 жылы шетелдік жеткізушілер Қазақстанға құрылыс материалдарын жеткізуді айтарлықтай қысқартты: физикалық түрде 8%, ақша түрде 3,6% азайды, бірақ бұл сектордағы бағаның айтарлықтай өсуіне байланысты болды.

Импортты алмастыру үрдісін саладағы ресурстар балансынан да байқауға болады. 2022 жылғы қаңтар-қарашада отандық өндіріс үлесі өсті, ал импорт сәйкесінше құрылыс материалдарының бірнеше түрі бойынша азайды. Мәселен, былтыр ішкі нарықта сатылған құрамалы құрылыс металл конструкцияларының 95,7%-ы өзімізде өндірілген. Қазақстандық компаниялардың үлесі бір жылда 14,8 пайыздық тармаққа өсті.

Баланстағы статистикалық мәліметтер отандық компаниялардың шикізат қоспалары, қосындысы аз өнімдер үшін ішкі нарық үшін импорттық жеткізушілермен таласта шын мәнінде жеңгенін көрсетеді. Сантехника, түрлі крандар мен клапандар, жылыту радиаторлары сияқты өнімдерді Қазақстанға да шетелдік өндірушілер көптеп әкеледі.

Баланстағы статистикалық мәліметтер отандық компаниялардың шикізат қоспалары, қосындысы аз өнімдер үшін ішкі нарық үшін импорттық жеткізушілермен таласта шын мәнінде жеңгенін көрсетеді. Сантехника, түрлі крандар мен клапандар, жылыту радиаторлары сияқты өнімдерді Қазақстанға да шетелдік өндірушілер көптеп әкеледі.

Жалпы, құрылыс материалдарын (металл емес) өндіретін қазақстандық компаниялар өткен жылы 1,13 трлн теңгенің өнімін өндірді, бұл 2021 жылмен салыстырғанда ақшалай түрде 230,7 млрд теңгеге (немесе 25,6%) артық. Бұл ретте өнеркәсіп өндірісінің физикалық көлемі өте елеусіз өсуді көрсетті — бар болғаны 1,3%.

Қазақстандық компаниялар құрылыс материалдары нарығындағы отандық өнім үлесін 66%-ға дейін ұлғайтты